Oboy vilken torsdag!

God morgon på er allesammans..
Ni har vaknat också förstår jag, här gick vi upp kl 07.30 eller H gick upp då jag låg kvar i sängen en liten stund..
Sen var det dags för frukost, kom på att jag inte har lagat någon mat tills idag så jag får nog beställa mat.. :) Det kan också vara gott..
H åkte för en stund sen, han skulle jobba i Grimslöv idag :) Sen är han så snäll att han hämtar mig i stan efter min praktik eller LIA som det också heter..

Ikväll ska vi faktiskt inte göra så mycket, jag har ju som sagt en dag kvar imorgon också på praktiken.. Annars hade vi nog druckit några öl skulle jag tro.. Men men det blir lite film och spelande ikväll istället..
Vi kanske skulle hälsa på klippan också, var ett tag sen. :S

Nehe dags för att plocka iordning lite..
Förresten varför är det alltid killen som lämnar all mat och toast m.m efter att de ätit? Varför kan de inte plocka undan direkt. ? Ibland kan man bli riktigt irriterad, men som tur är har vi kommit in i det roliga stadiet där allt skämtsamt även ifall man blir irriterad.. Ni förstår om jag kanske "ryter" till på H så kanske han ryter tillbaka men på ett roligt sätt och efter det glömmer man det.. Orka tjabba hela tiden då :/ Inte alls roligt ju!

Ha en solig och varm vinter/vårdag
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0