Ojoj onsdag!

Hejsan på er!

Nu är det redan onsdag och jag hoppas att Babe ska komma hem ikväll istället för imorgon..
Men idag ska jag först till Hemmakväll och jobba lite i skyltfönstret.. Alltid lika roligt :)
Igår var det en dag med massa roliga saker, jag skyltade för 2012 en jätte bra film som jag verkligen kan rekommendera.. Sen skyltade jag även New Moon och jag tror inte ens att jag behöver säga något mer än så..
Hhi! Så det var helt underbart, och det blev så himla fint också..

Innan jag började igår gick jag och på stan lite och insåg att jag behöver faktiskt vanliga toppar, linnen och t-shirts.. Men det får vänta, nu måste vi spara ihop till biljetterna så vi kan boka dem snart :) Åhh vad jag längtar!
Sen gick jag till Askelyckan och beställde en liten överraskning till på fredag då det är sista dagen på Hemmakväll.
Tråkigt.. :(

Sen kollade jag även runt lite på vad jag skulle köpa till dem som tack för allt :) Hmmm
Några idéer?

Nehe nu ska jag plugga lite sen är det dags för att sminka sig lite .. Åker nog bussen idag.
Ikväll ska jag till farmor och farfar och fira farmor som fyller år..

Ha en bra dag! Förresten vart tog det fina vädret vägen?

Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0