Solen skiner!



Åh vad glad jag blir när solen skiner och det är riktig vårkänsla i luften..
Det är nästan som om man skulle vilja hoppa i sjön och bada, haha nae kanske inte riktigt..
Men förhoppingsvis kommer solen att stanna och våren kommer komma snart..
Dock blir det regn på torsdag, men hellre regn än snö... Nu är väl snön ändå slut??

Imorgon blir det ett inredningstips, först ska jag ta en bild på en sak så att ni förstå hur jag menar.
Men du är det dags för mig att ta på mig kläder, sminka mig och packa klart allt jag ska ha med mig..

Skyltning står på dagens schema. :) Det gillar jag mycket!
Ses på hemmakväll kanske ! Ha en fortsatt trevlig och solig dag..
Passa på att njuta nu.

Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0