Söndag..



Go kvälle :)

Hoppas ni har haft en bra helg.. !
Jag har haft en ganska lugn men händelserik helg..
I fredags var jag som sagt i stan en heldag, sen på kvällen kom min söta vän Frida och drack lite vin med mig..
I lördags hade vi en ganska lugn dag med lite besök av Becka och Jesper.. Vi spelade Wii Super Mario :)
Sen skulle jag åka in till stan till en annan söt vän nämnligen Emilia på lite middag och spelande ihop med ledarna i gymnastiken.. Mycket trevlig kväll med mycket god kyckling smörgåstårta.. Tackar! Synd att jag åkte hem tidigare än jag hade trott.. Men får väl ta igen det när vi åker till Ronneby :) Mer spel japp japp!!
När jag kom hem sen på kvällen spelade vi lite Wii innan vi gick och la oss. Väldigt trötta efter dagen!

Imorse vaknade jag vid 8.00 och tänkte det, åhh vad skönt nu kan jag sova en timme till.. Men nej nej hade ju glömt att dra fram klockf*n en timme så det var bara att stiga upp.. Gjorde lite kaffe och frukost.
Bredde några mackor som jag kunde ta med mig till Växjö också.. För idag har vi varit på Karl-Oskar spelen i Telleborgshallen :) Det är en tävling som jag verkligen gillar.. Riktigt roligt.
Vi vann inte detta året men man kan ju inte vinna varje gång eller hur? .. Mina flickor var så duktiga och kunde danserna helt själva utan att jag behövde vara med.. Riktigt bra :)

H kom och hämtade mig efter tävlingen och sen körde vi till Vislanda Pizzeria och hämtade pizza och kebabrulle :P
Riktigt gott med "mat", vi orkade inte göra mat själva.. Haha! Ibland är man bara för lat.
Sen spelade vi lite Super Mario men jag blev så arg att jag nästan bet sönder kontrollen.. Hmm! Inte bra!
Så vi stängde av och sen har jag tagit upp lite av den torra tvätten i källaren för imorgon har jag tvättid..
Äntligen behövs verkligen!

Åh vad trött jag är :/ Vill inte vara såhär trött en söndag..
Men jag har lite att fixa tills imorgon då det väntas städparty :) Hihi!
Vuxet. nja kanske? :P Men det är väldigt roligt och intressant.. Hoppas jag kan få den moppen jag vill ha!
Men då måste jag vara snäll mot H för det är han som får betala den :P

Nehe nu måste jag fixa iordning lite till här hemma sen är det dags för Wipeout kl. 20.00 och det får man ju inte missa.. Skadeglädje är den sanna glädjen eller hur är det? :P

Ha en trevlig söndag!

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0