Tankarna snurrar!

OJ vad det finns tankar som snurrar i huvudet på mig, förstår inte varför egentligen men ibland drömmer man dumma drömmar och efter det är de fast i huvudet och inget kan få dem att försvinna.
Men jag har också tänkt på en sak, jag har ingen "bästa" vän utan nu har jag vänner.. Andra är bättre än vissa som t ex Frida Fisen Karlsson :)
Nu kan jag äntligen prata ut igen, det känns så skönt att kunna göra det.. Känns som det var flera månader sen.. Jag behöver ingen bok längre utan jag behöver en Frida att prata med :) hihi! En vän som förstår mig och som har tid att lyssna på mig samtidigt som jag lyssnar på henne.. Sånt behöver jag.. Tack!



Nu ska jag sminka mig klart!

Snart är du bortglömd!

Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0