And it hurts!

God morgon på er!

Livet leker fortfarande för mig, men efter att ha haft ont i magen i 2 veckor så börjar halsen krångla och det är nu dags för att besöka vårdcentralen igen för tredje gången denna månaden.. Usch tvii och blää.. Sen hoppas jag att jag kan få vara utan sjukdommar och tråkigheter på hela året. Jag är ju för tusan aldrig sjuk..!



Efter besöket där ska jag vidare hem och plugga som tusan. Har lite uppgifter i marknadsföring och småföretagande som ska in och sen har jag även lite uppgifter i B2B.. Men de är inte så krångliga längre..
Janna hjälpte mig igår med budgeten för mitt projekt och det blev faktiskt hur bra som helst.. TACK <3

Sen måste jag faktiskt kanske klippa gräset idag om vädret tillåter, blir så himla långt efter bara några dagar..
Nee nu har jag så ont i halsen att jag knappt kan svälja eller äta.. Dricker honungsvatten för fullt varvat med halstabletter av olika slag..

Hoppas ni är krya och pigga..

Hörs kanske senare!
Loove/Malin

Kommentarer
Postat av: Joanna

ja budgeten blev bra:) tror du kommer få bra betyg på hela grejen stump! va va de ja sa, halsfluss;P ( har med börjat känna av de nu.. ) krya på dig och ha en tokmysig helg!<3

2010-05-21 @ 16:00:37
URL: http://bumbipower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0