Dags för en update!

Hejsan allesammans!

Jag har haft en riktigt dålig period i mitt liv just nu men det verkar som att det är på bättringsvägen :)
Helgen har varit underbar med bara massa mys och lugna kvällar med älsklingen <3
Det är så himla tråkigt att vara ensam här hemma när han åker till Norge och jobbar.. Jag vet fortfarande..
Meni OKOTBER är han min och i hela tre veckor ska vi bara vara tillsammans och ta det lugnt. Sola, bada, jag ska praktisera, äta god mat och dricka gott.. Mysa riktigt rejält.. Åh vad jag längtar men den där flygskräcken kryper sig in i huvudet på mig nu.. :/ Usch så dumt..

Idag har jag lagat mat till sötnosen och tvättat mörk 60 så han har några strumpor med sig.. Typiskt killar att inte lägga dem i tvätten direkt utan glömmer dem i väskan.. Hmm konstigt!
Han är just nu och jobbar, men kommer hem senare ikväll och då blir det lite mys och sen åker han till Norge..
Imorgon är det dags för skola igen, har faktiskt saknat det lite... Men praktiken har varit väldigt rolig och lärorik..



Nehe nu är det dags för mig att hoppa in i duschen och ha lite ta-hand-om-mig-själv tid..

Annars rullar mitt liv på fint..

Loove/Malin

Kommentarer
Postat av: Joanna

aaw säg som de är, du har saknat mig;)<3

2010-05-19 @ 11:37:19
URL: http://bumbipower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0