Ett inredningsprojekt!

God morgon eller god middag!

Jag har fått ett inredningsprojekt som jag ska ta itu med :) Det är för jä*la roligt!
Jag ska inreda min pappas lägenhet och har hittat lite gardiner bland annat och lite kuddar och sådant som ger rummet lite liv..

Om jag får tillåtelse av pappa kommer jag även ta bilder och lägga upp här i bloggen :)
Åh vad jag längtar men först är det hans egna saker som ska in.. Det finns ju några möbler kvar sen huset!

Jaja idag ska jag i alla fall på gympa möte.. Det ska bli intressant.. :)
Vi har även varit barnvakt idag, fick en liten söt kaktus tror jag det är.. Hihi!
Ännu fler blommor till denna lägenhet, hoppas jag kan ta vara på denna lite längre än de andra :)

Nehe nu ska jag nog börja fixa mig iordning lite, sen är det snart dags att köra mot Grimslöv!
Vi hade tänkt spela bingolotto ikväll med självklart var lotterna slut på ICA, vad är detta?
Ja jag vet jag verkar gammal men det är bara nostalgi jag har.. Eftersom jag alltid brukade springa bort till mormor och morfar och spela bingolotto när jag var mindre.. Mormor låg alltid och kittlade en under fötterna i pauserna och ibland fick man även ringa in men utan vinst såklart :/ Tråkigt det där!



Yeah I'm cool ;)

Ha en skön dag!
Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0