God morgon

Usch, hade gärna sovit i någon timme till.. Somnade nog inte flrrän vid halv tolv-tolv igår..
Trodde minsann att jag var trött men men jag somnade i alla fall.. Låg och tittade på tv igår kväll..
Det var ju dem desperata hemmafruarna och sen couger town.. Kollade även på Christine och CSI NY..

Men nu är jag vaken i alla fall och jag skulle precis göra lite kaffe men tror ni inte att alla våra melitta påsar är slut, så det blir ingen kaffe.. :/ Orkar inte gå bort till affären och köpa det nu på morgonen..
Idag är det ganska fint väder än så länge, solen skiner igenom dismolnen. Så jag har tänkt att åka till farmor och farfar och skrubba det sista av staketet.. För sen i eftermiddag ska jag till Alvesta och träffa min kära vän Thilda från gymnasiet :)

Nehe jag kan ju börja städa lite här hemma eller ska jag plugga.. Har inte riktigt bestämt mig ?
Jag vet i alla fall att det behövs städas och jag behöver ju plgga dessa två uppgifter som är kvar..

Hoppas ni får en skön dag i värmen..

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0