Igår kväll!



Igår kom bästaste pojkvännen hem från Norge.. Åh vad jag har längtat efter min tokstolle :)
Idag ska vi hjälpa pappa med att köra in lite saker i lägenheten.. Hans säng kommer idag också..
Men det tråkiga är att jag ska in i förrådet och börja rota bland alla saker som vi har haft kvar sen huset i Grimslöv.. Hihi blir ganska mycket bråte man tar med sig.. Men det ska nog gå bra.
Jag får bara ta det lite lugnt eftersom jag fortfarande har halsfluss och går på pencilin.. :( Tråkigt med sant.
Så i helgen blir det inga alkoholhaltiga drycker inte :/

Men nu ska jag nog äta lite frukost och se om älskligen vill komma upp eller inte :)
Vi kollade på hockeyn igår också.. Hoppas Sverige går långt detta VM :) Håller tummarna!

Nehe ha en trevlig dag, inte så fint väder men ändå :)

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0