Ikväll :)

Hejsan svejsan :)

Oj vilken dag jag har haft, började att gå bredvid idag på Asken mellan 07.15-15.15 det var roligt som bara den:P
När jag kom hem fick man släppa in katten och sen skramla ihop lite mynt till solningen..
Körde till Alvesta för att sola och sen körde jag hem och började med att ladda kaffebryggaren.. Längtat efter kaffe idag! hihi!

Nu har jag precis städat klart och håller på att tvätta, tur att det bara var två maskiner som behövdes tvättas.
Brukar vara stora berg med tvätt men om man tvättar lite då och då så blir det inte så mycket.. :)
Pratade nyss med Babe, han var i Göteborg nu på väg hem.. Längtar som fasikens nu.. <3



Får vänta en stund till eller rättare sagt till elva tiden innan jag får krama och pussa på honom igen..
Imorgon bär det av till Norrköping till syster för att hjälpa henne ta hem massa saker från rummet.
Tar nog med kameran :P hihi!

Inget planerat för kvällen så det blir nog att ta det lugnt och vänta in lördagen för då smäller det :P
Sista dagen med pencillinet också så då kan jag äntligen få dricka lite alkohol.. Hihi!
Det är ju bröllop och allt.. Då ska man ju fira med bröllopsparet eller hur??

Kan inte sommaren komma snart, förra året var det ju jätte varmt i maj, vad händer detta året då??

Nehe mina vänner nu får jag nog börja plugga lite om jag ska vara klar med det på måndag, har en annan uppgift som jag också ska lösa innan tisdag..
Måste köpa födelsedagspresent till syster också som fyller år nästa vecka.. Ojoj!

Ha en trevlig kväll

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0