Shoppingen avklarad!

Hejsan!

Kom hem för en stund sedan, har hunnit prova kläder, skor och bikini och varit och handlat det nödvändigaste..
Mjölk, fil och ketchup.. Hihi!

Åh vad jag ÄLSKAR mina nya skor.. Kostade 359 kr men det var det värt :P
Undrar vad älsklingen kommer att säga.. :)
Nu har jag precis käkat lite mackor och fil.. Sen ska jag börja bege mig mot Alvesta för att sola i några minuter och sen vidare till Hunna för att hälsa på mammas kusin med familj.. Det är dem som bor i Brasilien :)
Längtar ännu mer nu!

Imorgon blir det nog staket tvättning igen.. Sen ska jag träffa Thilda en sväng och sen ska vi vidare och kolla på fotboll.. Kameran följer nog med..:) Kommer bli askalas :P



Jag är ganska glad idag:) Förrutom att Baby är i Norge och sliter..
Saknar honom enormt mycket <3

Ha en trevlig kväll

Loove/Malin

Kommentarer
Postat av: Rebecca

nice

2010-05-25 @ 16:47:44
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Sara SB-Stylist

RÖSTA PÅ DEDE - DEN FINASTE KILLEN I BLOGGVÄRLDEN!



Han blir offentlig om folk röstar för honom!

Han är helt otrolig o skriver helt otroliga texter o stärker alla!



DEDE ÄR MOTSATSEN TILL KISSIE!

Naturlig, fin, och så jäkla äkta!



www.dedeprivat.blogg.se

2010-05-25 @ 17:21:44
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0