Tjänare!!

Nu har jag precis gjort mig iordning för att åka en runda till Alvesta och fika med den underbara Thilda :)
Sen ska vi kanske sola och sen blir det fotboll :P
Längesen man kollade på fotboll nu så det ska bli roligt, kanske slänger in en eller annan kommentar åt domaren och andra spelare som inte spelar schyst.. haha :P Men sån är jag och har alltid varit!
Rambo är så kelig här hemma, jag tycker så synd om honom när jag inte är hemma och gosar med honom men får bli sen när jag kommer hem.. Men då ska han klart ut och leka med alla grannkatter.. Den lille gangstern :P

Hoppas ni har haft en bra dag annars kära läsare!
Jag har faktiskt blivit klar med staketet hos farmor och farfar, sen hann jag även med en runda till återvinningscentralen med allt skräp innan de stängde för lunch.. Ska ju ha pappas bil upp till Norrköping på fredag..
Sen har jag varit en runda i pappas lägenhet och mätt lite åt honom för eventuella möbler..

Åh det kittlar i fingrarna på mig, vill börja inreda nu på en gång.. Hihi! Tur att jag har hittat gardiner i alla fall. :)

Nehe nu får jag nog ta tag i mitt liv och göra lite nytta innan jag beger mig..
Här är det varmt men det är mycket moln överallt som inte är så roligt.. Hoppas bara vi inte får regn över oss sen när vi kollar på fotbollen.. Håller tummarna!

Saknar min snäcka <3


Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0