V.21

Goden morgen :)

Vaknade vid halv nio idag.. Riktigt skönt att sova ut en stund. H åke till Norge vid 5 tiden i morse så jag gick upp för att spendera de sista minutrarna med honom i soffan.. Mys, men vad ganska dåsig och trött hela tiden..
Efter att han hade åkt somnade jag som en stock i soffan.. Riktigt skönt :)

Idag väntar det en tripp till staden för att inhandla lite kläder inför bröllopet på lördag.. Spännande :)
Jag ska även hämta upp mina närvaro-papper från Askelyckan och sen ska jag möta upp Frida som ska följa med och klippa min pappa.. Han börjar bli lite långhårig när han ligger där i sängen hela dagarna..

Ikväll blir det kanske att färga håret också... har inte bestämt mig ännu.
Vi får väl se lite senare..

Saknar min lille sötgris.. Vill ha honom hemma..
Men får väl se det lite positivt att jag har tid med mig själv och alla saker som jag vill göra :)

Nehe nu ska jag nog börja göra iordning mig och äta lite frukost, duscha och klä på mig..!
Ska vara inne i stan vid halv ett i alla fall..

Ha en bra dag!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0