En dag i Skeppevik!

God morgon :)









Detta var en dag då jag och syster körde ner till Skeppevik för att hälsa på våra kära vänner!
Eftersom vår stuga är såld var vi tvungna att hälsa på våra goa grannar..
Vi åt på pizzeria och sen bestämde vi oss för att äta lite efterrätt i deras stuga..
Det var en riktigt trevlig dag och jag fick äntligen träffa BB-kompisen Ida :)

Sen lämnade jag min syster där och körde hemåt.! Det var lite tråkigt att köra bilen själv hem men det gick bra.
Lämnade bilen hos farmor och farfar, sen fick jag skjuts till Vislanda av ett par trevliga människor :P

Efter det packade jag en väska och åkte bort till pappa för att övernatta där.. Detta var en dag i veckan då H inte var hemma vilket gjorde det tråkigt att sova hemma själv.!

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0