Gryta med ris!

Go kväll :)
Har ni haft en bra dag?
Jag hade en bra dag fram tills mitt huvud fick värk och det kändes som om det skulle explodera.
Men var kvar i skolan och gjorde rollspel och hade även gymnastik med mina flickor på kvällen!

Nu har jag precis gjort middag för några dagar..
Det blev grytbitar och ris.
Gjorde ett eget recept, och det blev kanon gott :) Mums!
Hade i lök, paprika, salt, peppar, grillkrydda och köttbuljong..
Sen även grädde och maizena.
Smakade av och det var riktigt gott men den behövde lite färg så i med lite soya också..

Helt fantastiskt god.. Åh imorgon blir det en matlåda att ta med till skolan!
Jag har projektledning imorgon och sen är jag ledig fram till nästa måndag.. Hm vem sa att man är i skolan 5 dagar?
En dag ska jag ägna åt plugg och en annan blir det städ och undan plockning!

På torsdag kommer H hem så då ska vi bara mysa och ta det lugnt!
Måste även plugga en del i helgen! Har en bok som ska läsas ut också..

Nehe nu ska jag äta upp och sen hoppa in i duschen för att sen slänga mig i soffan och kolla på TV!
Det har jag förtjänat efter en dag som denna :)

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0