Helg!

Tjoo och tjena!

Fredag idag och det tycker jag om.. :)
Vi har inte gjort en dyft idag och det har varit riktigt skönt. Båda har suttit vid varsin dator samtidigt som filmer har spelats på tv:n. Haha som H säger vi är IT-paret..
Vadå vi gillar bara att sitta vid datorn. Han spelar jag kollar runt på olika bloggar, hemsidor och shoppingbutiker..
Har inte ätit någon middag ännu så nu håller vattnet på att värmas upp för att jag sedan ska kunna hälla i massa makaroner!
Till det blir det köttbullar.. Vi är nog enkla paret också..
T ex blir det varma mackor ikväll.. Gott och enkelt!

Ibland blir det dock lite drygt att sitta vid en dator hela dagen speciellt om man inte har några bra filmer eller när det inte går några bra program på tv:n.

Nehe nu tror jag minsann att vattnet kokar ute i köket :)
Hörs kanske senare!

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0