Jobb check!

Hejsan på er!

I tisdags kväll fick jag ett samtal från ett företag som jag var på intrevju hos i slutet på augusti..
Hon ringde och sa att jag hade fått jobbet vilket innebär att jag kommer jobba heltid och även studera heltid.
Jag kommer jobba mellan 10-19 ons-tors och mån-tis 15.30-19.00 fredagar mellan 10-15 som det ser ut nu.

Jag kommer inte börja utbildningsdagen förrän efter jag har varit i Brasilien.
Detta är ett försäljningsjobb och det ska bli grymt roligt att testa på och se om det är något för mig..
På intervjun kändes det som att det kunde gå hur som helst och att man var tvungen att kämpa för att klara av det.
Jag gillade verkligen tjejen som jag pratade med, alla verkar vara väldigt unga och på samma nivå.
Det ska bli kul och intressant och se hur det kommer gå :)

Men nu har jag lite plugg framför mig idag och sen måste jag iväg till pappa för att skriva ut lite papper.
Både för skolarbete och gymnastiken. Skulle egentligen haft en kick off med gympan på lördag men känner att jag hinner verkligen inte det.. Har en hemtenta som ska vara klar innan jag åker till Brasilien, sen ska jag börja med mitt examensarbete som kommer bli inriktat på Brasilien resan så därför måste jag fixa lite innan dess.
Jag är glad att jag kunde säga till dem på jobbet att jag inte kunde börja förrän i slutet av oktober.

Då blir det all-in på jobb istället :)
Åh känns som livet börjar ta sin fart nu!



Jag har planer på att kanske hinna träna en stund innan H kommer hem.
Han kommer redan vid 5-6 tiden ieftermiddag tror jag om det går som planerat :)

Ha en trevlig dag!
Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0