Massa plugg!

Hejsan på er!

Idag har jag varit i skolan och haft projektledning och fått lite information om examensarbetet till våren..
Känns väldigt krångligt just nu då de ska ha en inverkan på hur vidare man dokumenterar och kommer fram till olika lösningar som kanske kan ge en jobb i framtiden.
Måste bara komma på ett ämne som jag tycker är intressant!

Snart ska jag köra till Alvesta igen för att möta upp min f.d klasskamrat .. Vi ska fika hemma hos henne och sen ska vi kolla på innebandy.. Ska bli roligt och se vad det är för typer som spelar egentligen..
När jag kommer hem blir det lite plugg och det kommer vara plugg mest hela dagarna och helgen!
Har en tenta som ska göras, en läxläsning till nästa vecka och sen förbereda inför resan och projektet där.

Mys med H kommer bli tufft men jag är glad att han kommer hem så jag i alla fall får träffa honom och sova jämte honom.. Det är nog det jag saknar mest, jag saknar att ha honom jämte mig när jag ska sova!



Känner mig lite trött och hängig idag igen.. Igår hade jag en huvudvärk som inte ville släppa.. :/

Gäller att dricka mycket även ifall det kanske inte är så mycket solsken men vätska är bra ändå..
I helgen ska jag ta lite bilder också, har inte gjort det på ett tag nu så det kanske är dags för nya bilder :P

Ha en trevlig afton, kanske skriver lite ikväll om jag hittar något jag vill ta upp :)

Loove/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0