Mindre än 1 månad kvar!

Tjingeling :)

Inatt vaknade jag av att min sötnos kom hem och la sig i sängen. Äntligen!!
Sov till nio kanske sen blev vi båda hungriga så det var bara att ta sig till köket och fixa frulle .. Mums!

Sen satte vi oss vid varsin dator och lekte lite men sen blev vi klart rastlösa och körde in till stan för att kolla runt lite! Jag köpte första VÄNNER säsongen och H köpte ett X-box spel.. Sen lite godis :)
Kollade även ut en ny TV och en DVD. Blir nog till att köpa detta lite senare i år.. Ska ju som sagt handla lite andra saker också!

Men igår var det exakt 1 MÅNAD KVAR TILL BRASILIEN och det mesta är klart..
Måste in till stan antingen imorgon eller nästa vecka och växla lite pengar!
Sen börjar flygrädslan komma smygande.. Usch tänker bara på att vi tar fel gate och hamnar någon helt annanstans!
Åh vad härligt det kommer bli, ska hämta resväskan snart också.. :)
Sen ska vi låna pappas kamera för att ta massa fina bilder, ni kan ge er på att det blir många mysbilder bland annat..
Självklart kommer ni även få se hur vi bor och vad vi gör om dagarna, vet dock inte hur det kommer bli med min uppdatering när vi är där men kanske någon dag har jag tid att skriva lite!



Kaffe dags!

Ha en bra dag!
Loove//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0