Ont i huvudet!

Usch och tviii...
Fick en dunder huvudvärk nu ikväll och vet inte vart jag ska ta vägen :/
Sitter hemma med H och några vänner till oss. Trevligt men börjar bli trött på denna huvudvärk..
Jag vill inte gå och lägga mig ännu ju.. Det är ju ändå LÖRDAG!
Vilket betyder att H åker till Norge igen imorgon och kommer inte hem igen förrän på torsdag :( Usch jag hatar verkligen detta.. Men sen är det bara tre veckor kvar tills vi äntligen får vara tillsammans under en resa till Brasilien.
Varje dag med honom kommer vara underbar! Vi ska bara njuta av varandra och prata om allt som kommer hända!



Älskar dig som fan! <3

Ha en trevlig kväll, ska försöka hålla mig vaken och försöka bli av med huvudvärken!
Hörs kanske imorgon..

Loove/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0