Plugg plugg plugg!

Hejsan på er!

Jaha då vart det söndag igen.. H åker inatt iväg till Norge för att arbeta.
Men nu är det inte långt kvar innan det är slut med allt Norge jobb och då får jag äntligen ha honom hemma hos mig och mysa varenda dag! Efter ett år kommer det bli väldigt skönt att ha sin karl hemma på heltid igen :)
By the way så är det nu bara 18 dagar kvar tills vi sitter på tåget på väg till Kastrup för att sedan ta flyget till härliga Brasilien :)
Jag börjar bli ganska nervös men det ska ändå blir så himla härligt och äntligen ska jag få testa på att jobba i ett annat land och uppleva dess kultur..

Idag går tankarna mycket på plugg med också på renovering och inredning.
Just nu vill jag bara ha ett hus som jag kan få renovera och inreda från grund, åh vilken upplevelse det hade varit.
Men får väl vänta med hus ett tag till i alla fall.. Känns ju lite konstigt att låna miljoner i 20-års ålder kan jag tycka :/
Det hade varit underbart det kan jag säga er, men konstigt på samma gång..

Just nu har jag paus i mitt pluggande för att kolla runt lite på internet.
Kollar lite möbler och lite annat smaskigt :)
Men får nog börja snart igen, har några kapitel kvar som ska läsas i Projektledning!
Förresten så blev jag väldigt sugen på riktig italiensk mat idag, pizza eller pasta.. Inte någon kebabpizza utan en med mozzarela och tomat eller pasta med köttfärssås eller något annat smakrikt.. :)
Men H vill ha lasagne och det är ju lite italienskt i alla fall :) Men han ska banne mig få hjälpa till eller får han ta disken sen efteråt :) hih!

Nehe plugg var det ja..
Lägger upp mitt recept på lasagne sen kanske :) om ni är intresserade!



Åhh Italia :)

Loove/Malin

Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Tack! Och tack för tipset! Det blir nog så, måla den i en färg, kommer nog måla vitt först och se hur det blir. Och i efterhand måla nån annan om vi vill ha lite färg:)

2010-09-13 @ 14:44:29
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0